ტოპ 3 ვიდეო რგოლი გენდერულ საკითხებზე
გენდერი და გენდერულ თანასწორობასთან არსებული პრობლემები ხშირად ხდება სარეკლამო სააგენტოების მთავარი სამუშაო თემა. იმის მიუხედავად, რომ ბევრი არის თქმული უკვე ამ თემაზე, ზოგიერთი კომპანია მაინც ახერხებს კრეატიული ხედვის გამოვლენას და ორიგინალურ სარეკლამო რგოლებს გვთავაზობენ:
1. "ქალის დღე დანახული სათვალით"
იტალიურმა ქალთა ძალადობის საწინააღმდეგო ასოციაციამ შეეცადა დაეფიქრებინა მაყურებელი ქალის ყოვედღიური ცხოვრების შესახებ.
2. "ოპრესირებული უმრავლესობა"
ფრანგმა რეჟისორმა, Eleonore Pourriat-მა შექმნა უტოპიური რეალობა სადაც მამაკაცს უწევს გაუმკლავდეს ყოველდღიურ სექსიზმს და უთანასწორობას ქალთა სამყაროში, რათა უკეთ ეჩვენებინა თუ რასთან აქვს შეხება ქალებს ყოველდღე.
3. Nike: რას იტყვიან შენს შესახებ?
სპორტული სამოსის კომპანია Nike-მა გადაიღო სარეკლამო რგოლი, რითაც შეეცადა დაენგრია არსებული გენდერული, თუ კულტურული სტერეოტიპები, რომელი ქცევა არის და არ არის დასაშვები ქალისთვის.
1. "ქალის დღე დანახული სათვალით"
იტალიურმა ქალთა ძალადობის საწინააღმდეგო ასოციაციამ შეეცადა დაეფიქრებინა მაყურებელი ქალის ყოვედღიური ცხოვრების შესახებ.
2. "ოპრესირებული უმრავლესობა"
ფრანგმა რეჟისორმა, Eleonore Pourriat-მა შექმნა უტოპიური რეალობა სადაც მამაკაცს უწევს გაუმკლავდეს ყოველდღიურ სექსიზმს და უთანასწორობას ქალთა სამყაროში, რათა უკეთ ეჩვენებინა თუ რასთან აქვს შეხება ქალებს ყოველდღე.
3. Nike: რას იტყვიან შენს შესახებ?
სპორტული სამოსის კომპანია Nike-მა გადაიღო სარეკლამო რგოლი, რითაც შეეცადა დაენგრია არსებული გენდერული, თუ კულტურული სტერეოტიპები, რომელი ქცევა არის და არ არის დასაშვები ქალისთვის.
Comments
Post a Comment